har noen tatt mitt?

bildeI dag har jeg gjort opp for gamle synder. Men jeg kommer vel alltid til å huskes for hu som rota bort sakene sine, og trodde andre hadde «lånt»……

~ av sandmohuldra den 29. mai 2013.

3 kommentar to “har noen tatt mitt?”

  1. Jepp, det kommer til å henge på deg til evig tid 😉

  2. Det hadde jeg allerede glemt!

Legg igjen en kommentar

 
There was a plot of land called Tufte

Historien om et hus ~ L'histoire d'une maison

sandmohuldra

studentbloggen til heidi, digital kunst og håndverk

Artiskole

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Min kursdagblogg

HiOA - Digital Kunst og håndverk

blogg-AvisN

et supplement til papirutgaven av AvisN - Oslo VO Nydalen

mariegabrielni

A great WordPress.com site

Bodils lille blogg

Oppskrifter Livsstil Hage

borgwardt

A topnotch WordPress.com site

stillearning1

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

mariannera

En ideblogg i kunst og håndverk !

K&H

En blogg om digitalt arbeid i kunst og håndverk

jarrack

A topnotch WordPress.com site